O společnosti

Všeobecné obchodní podmínky ke smlouvě o poskytování předplatného

Tyto Všeobecné obchodní podmínky stanoví podmínky, za nichž společnost Hi-Tech Services, spol. s r.o., IČO: 25507605, se sídlem Hlinky 138/27, 603 00 Brno (dále jen jako „Poskytovatel“) poskytuje Objednateli produkty společnosti Microsoft a na ně navázané služby.

 

Všeobecné obchodní podmínky jsou nedílnou součástí Smlouvy o poskytování předplatného.

V této souvislosti Poskytovatel prohlašuje, že je oprávněným partnerem společnosti Microsoft s uzavřenou smlouvou Microsoft Online Service Partner Agreement, která jej opravňuje dodávat Microsoft předplatná.

Bod 1: Váš obsah

1.       Mnoho služeb společnosti Microsoft vám umožňuje vytvářet, uchovávat nebo sdílet váš obsah či přijímat materiály od ostatních uživatelů. Neuplatňujeme nárok na vlastnická práva k vašemu obsahu. Váš obsah zůstává ve vašem vlastnictví a nesete za něj odpovědnost.

a.       Pokud svůj obsah sdílíte s ostatními uživateli, berete na vědomí, že tito uživatelé mohou mít možnost po celém světě používat, ukládat, zaznamenávat, reprodukovat, vysílat, přenášet, sdílet
a zobrazovat váš obsah k účelům, ke kterým jste tento svůj obsah zpřístupnili ve službách, aniž by vám za to platili. Nechcete-li ostatním tuto možnost poskytnout, nepoužívejte služby ke sdílení svého obsahu. Prohlašujete a zaručujete, že po dobu platnosti těchto podmínek máte (a budete mít) veškerá nezbytná práva ke svému obsahu odeslanému, uchovávanému nebo sdílenému ve službách a že shromažďování, užívání a uchovávání vašeho obsahu prostřednictvím služeb neporuší žádný zákon ani právo třetích stran. Poskytovatel nenese odpovědnost za váš obsah ani za materiály, které ostatní uživatelé odesílají, uchovávají či sdílejí pomocí našich služeb.

b.       V rozsahu nezbytném pro poskytování služeb vám a ostatním uživatelům (což může zahrnovat změnu velikosti, podoby nebo formátu vašeho obsahu pro účely lepšího uložení nebo zobrazení), ochranu vás a služeb a zdokonalení produktů a služeb společnosti Microsoft poskytujete společnosti Microsoft celosvětově platnou a bezplatnou licenci k duševnímu vlastnictví k užívání vašeho obsahu, například k vytváření kopií obsahu, uchovávání, přenášení, přeformátování a distribuci obsahu prostřednictvím komunikačních nástrojů a k zobrazení vašeho obsahu ve službách. Pokud svůj obsah zveřejníte v oblastech služby, ve kterých se zobrazí jako veřejně nebo bez omezení přístupný online, může se váš obsah zobrazit v ukázkách neb materiálech podporujících službu.

 

Bod 2: Dostupnost služeb

2.       Služby, aplikace a služby třetích stran nebo materiály a produkty nabízené prostřednictvím služeb mohou být čas od času nedostupné, mohou být nabízeny v omezeném rozsahu nebo se mohou lišit v závislosti na vaší oblasti nebo zařízení, případně v závislosti na jiných externích faktorech, například internetovém nebo síťovém připojení. Změníte-li místo přiřazené k vašemu účtu Microsoft, můžete znovu požádat o získání produktů, které vám byly zpřístupněny a které jste uhradili v předchozím regionu vašeho působení.

3.       Děláme maximu pro to, aby služby byly vždy funkční; nicméně tyto služby nejsou nabízeny s garantovanou úrovní kvality a u všech online služeb dochází k občasnému narušení nebo výpadkům. V případě výpadku nebo narušení služby vám může být dočasně znemožněno získání vašeho obsahu.

Bod 3: Dílčí objednávky

1.     Předmět Smlouvy o poskytování předplatného bude objednáván na základě jednotlivých požadavků oprávněných osob Objednatele, které jsou stanoveny ve Smlouvě o poskytování předplatného.

2.     Oprávněné osoby budou zadávat dílčí objednávky předmětu Smlouvy elektronickou formou do HelpDesku Poskytovatele či prostřednictvím emailu: objednavky@hts.cz s uvedením přesného názvu objednávaného předplatného, typu závazku, počtů objednávaných či rušených předplatných.

3.     Oprávněné osoby Objednatele jsou také způsobilé podávat žádosti na odebrání jednotlivých předplatných na následující období. Na podání žádosti o odebrání předplatného se vztahují stejná pravidla jako na jejich objednání, jak je uvedeno v bodě 3 odst. 1 – 3.

4.     V případě, že Objednatel požaduje servisní práce související se změnou konfigurace služeb, nových funkcionalit, zakládání nových uživatelských účtů apod., může si tyto služby objednat obdobným způsobem, jak je uvedeno v bodě 3 odst. 1 – 3. Tyto služby však mohou být zpoplatněny a na tuto skutečnost bude vždy Objednatel dopředu upozorněn, aby schválil cenu těchto služeb.

 

Bod 4: Poskytování služeb

1.       Objednateli je zároveň s předplatným poskytována základní technická podpora spočívající zejména
v komunikaci při řešení chybových stavů cloudových služeb v tenantu Objednatele přímo s jejich provozovatelem, společností Microsoft.

2.       Součástí předmětu Smlouvy o poskytování předplatného nejsou úkony související s běžnou správou
a nastavení jednotlivých služeb, funkcionalit. Tyto služby si Objednatel objednává v souladu s bodem 3 těchto všeobecných smluvních podmínek dílčími objednávkami.

3.       Objednatel je zodpovědný za případné zneužití hesel svých zaměstnanců a za následky s tím spojené. S ohledem na tuto skutečnost je Objednateli doporučeno, aby u všech uživatelských účtu bylo nastaveno MFA neboli vícefaktorové ověření, které aktivně předchází možnosti zneužití přístupu do tenatu, účtu uživatele apod.

4.       Rozšířená technická podpora bude vždy poskytnuta na základě individuálních objednávek Objednatele, které budou samostatně naceněny a vyúčtovány nad rámec cen za poskytované předplatné.

5.       Pro zajištění bezpečného poskytování služeb, má Poskytovatel vytvořen tzv. “Break the glass” účet, který má více jak 30 znaků a v souladu s doporučením Microsoftu nemá aktivní MFA. Tento účet není Poskytovatelem používán pro běžné využívání cloudových služeb, ale pouze jako nouzový účet pro kritické účely.

6.       K tenantu Objednatele mají přístup odpovědní zaměstnanci Poskytovatele, kteří v rámci tzv. delegované správy mohu na základě pokynů Objednatele specifikovaných touto smlouvou provádět servisní úkony. Přístupové účty všech těchto zaměstnanců jsou vždy chráněny vícefaktorým ověřováním, aby bylo vyloučeno jejich zneužití třetími stranami. Pro tyto účely mají zřízené účty pouze částečná administrátorská oprávnění (tzv. GDPA je bezpečnostní funkce, která partnerům poskytuje nejméně privilegovaný přístup podle protokolu kybernetické bezpečnosti Zero Trust.).

7.       Objednatel obdrží uživatelský účet, který mu bude zřízen v rámci tenantu, kterému je přiřazeno nejvyšší oprávnění tzv. privilegovaný účet, který bude Objednatel používat ke správě svého tenantu. Poskytovatel doporučuje, aby tento účet nebyl používán k běžné práci s cloudovými službami a současně byl tento zabezpečen silným, komplexním heslem s vícefaktorovým ověřením a současně poskytovatel nezodpovídá za zneužití tohoto privilegovaného účtu. Za bezpečnost tohoto privilegovaného účtu si ručí Objednatel sám.

 

Bod 5: Přidávání, odebírání a prodloužení předplatného

1.     Přidávání a odebírání předplatného bude prováděno na základě dílčích objednávek viz. bod 3.

2.     Přidání předplatného může být učiněno kdykoliv během trvání závazku.

3.     Odebrání předplatného může být učiněno pouze ke dni data výročí měsíčního či ročního závazku.

4.     Upgrade předplatného může být učiněn kdykoliv během závazku. Upgrade předplatného je nevratným krokem a nelze jej zrušit ani vrátit zpět.

5.     Druh a počet předplatného může Objednatel kdykoliv zjistit ve svém tenantu, a proto je Objednatel zcela odpovědný za využívání těchto předplatných. Za případné nezrušení nevyužívaných předplatných ke dni výročí neodpovídá Poskytovatel.

6.     Prodloužení předplatného o další rok může být učiněno až ke dni jeho výročí. Před tímto datem se vždy Poskytovatel včas spojí s Objednatelem a domluví se na následujících skutečnostech:

a.       Zda dojde k prodloužení či zrušení předplatného.

b.       Počet a druh předplatného, které bude prodlouženo.

c.        Cena předplatného pro další fakturační období a způsob jeho úhrady(roční/měsíční).

d.       Doba závazku předplatného (roční/měsíční).

Bod 6: Azure PLAN

1.     Následující ustanovení se týkají pouze Objednatelů, kterým je poskytován AZURE PLAN.

2.     Objednatel plně zodpovídá za veškerou spotřebu prostředků v rámci předplatného AZURE PLAN.

3.     Poskytovatel nikterak za spotřebu AZURE neodpovídá a žádným způsobem nedochází k její průběžné kontrole.

Bod 7: Termín a místo plnění

1.     Místem plnění a dodání předmětu smlouvy je tenant Objednatele.

2.     Oprávněné osoby mohou požadavky zadávat prostřednictvím HelpDesku či emailu: objednavky@hts.cz v režimu 24/7.

3.     Poskytovatel je povinen předmět Smlouvy objednat nejpozději do 3 (tří) pracovních dní od zadání požadavku oprávněné osoby.

Bod 8: Odpojení služeb

1.       V případě, že Objednatel nemá uhrazené faktury po lhůtě splatnosti, je Poskytovatel oprávněn odpojit služby definované v Bodě 3 Smlouvy o poskytování předplatného.

2.       Po dobu odpojení služeb nemůže Objednatel používat poskytované předplatné a služby na ně navázané.

3.       Jakmile Objednatel uhradí faktury po splatnosti, dojde k opětovnému zapnutí všech poskytovaných služeb.

4.       Po dobu odpojení služeb nepřichází Objednatel o svá již existující data.

5.       V případě, že je Objednatel v prodlení s úhradou faktur delším jak 30 kalendářních dnů může být předplatné nevratně zrušeno se všemi důsledky, jako je ztráta uložených dat a trvalá nedostupnost všech služeb.

Bod 9: Sankce a smluvní pokuty

1.       V případě prodlení s dodáním předplatného ve lhůtách stanovených v těchto Všeobecných obchodních podmínkách z důvodů ležících výlučně na straně Poskytovatele, je Poskytovatel povinen zaplatit smluvní pokutu ve výši 0,05 % z hodnoty objednaného předplatného za každý den prodlení v CZK.

2.       V případě prodlení s úhradou důvodně a řádně vystavené faktury je Poskytovatel oprávněn účtovat úrok z prodlení ve výši 0,05 % z dlužné částky za každý den prodlení.

3.       V případě prodlení s úhradou důvodně a řádně vystavené faktury je Poskytovatel oprávněn účtovat smluvní pokutu ve výši 0,05 % z dlužné částky za každý den prodlení.

4.       V případě, že Objednatel nemá uhrazeny závazky plynoucí z této smlouvy ve lhůtě splatnosti, je Poskytovatel oprávněn přestat Objednateli poskytovat další nové předplatné a aktuálně poskytnuté předplatné vypnout do doby, než dojde k úhradě faktur či jej zcela zrušit.

 

Bod 10: Odstoupení od Smlouvy o poskytování služeb

1.       Po písemném upozornění při opakovaném a podstatném porušení Smlouvy může každá ze smluvních stran písemným oznámením zaslaným druhé straně ukončit Smlouvu jako celek nebo z části. Toto odstoupení od Smlouvy nabývá právní účinnosti první kalendářní den v měsíci následujícím po obdržení tohoto písemného oznámení o odstoupení od Smlouvy druhé smluvní straně.

2.       Za podstatné porušení Smlouvy se považuje neplnění závazků jednou ze smluvních stran po dobu 1 měsíce nebo po dobu dalšího dodatečného prodloužení této doby přes prokazatelné výzvy druhé smluvní strany vyzývající k plnění.

3.       Smluvní strany provedou finanční vypořádání nejpozději do 30 dnů po skončení platnosti Smlouvy v důsledku odstoupení. Věcné vypořádání je možné učinit až ke dni výročí závazku.

1.    Pro účely této Smlouvy „vyšší moc“ znamená událost, která je mimo kontrolu smluvních stran, nastala po podpisu Smlouvy, ke které došlo bez zavinění smluvních stran a která však nezahrnuje chybu či nedbalost jedné ze stran. Takovými událostmi se rozumí zejména bez omezení války a revoluce, přírodní a živelné katastrofy, epidemie, karanténní omezení, dopravní embarga, vyhlášené generální stávky v příslušných průmyslových odvětvích či jiné neočekávané výpadky produkce u výrobců nebo Zhotovitele.

2.    Jestliže vznikne situace zaviněná událostí vyšší mocí, dotčená strana okamžitě uvědomí druhou smluvní stranu písemně o takových podmínkách a jejich příčině. Pokud není jinak stanoveno písemně ze strany dotčené, bude druhá smluvní strana pokračovat v realizaci svých závazků podle Smlouvy tak, jak je to možné a bude hledat veškeré rozumné alternativní prostředky pro realizaci části, kde nebrání vyšší moc.

Bod 12: Změny těchto podmínek

1.       Poskytovatel je oprávněn Všeobecné obchodní podmínky jednostranně měnit.

2.       O zamýšlené změně těchto podmínek vás budeme informovat. Tyto podmínky můžeme změnit, pokud je to nezbytné s ohledem vývoj služeb; z technických důvodů; na základě provozních požadavků nebo v důsledku změny podmínek ze strany společnosti Microsoft. O zamýšlené změně vás budeme informovat před zahájením platnosti této změny, a to prostřednictvím uživatelského rozhraní, v e-mailové zprávě nebo jiným přijatelným způsobem. Poskytneme vám možnost zrušit služby alespoň 30 dní před začátkem platnosti změny. Pokud budete služby používat po datu účinnosti změny, souhlasíte se změněnými podmínkami. Pokud s novými podmínkami nebudete souhlasit, musíte zastavit užívání služeb a zrušit účet Microsoft.

3.       Do platných Všeobecných obchodních podmínek lze nahlížet na webových stránkách Poskytovatele: https://www.hts.cz/vseobecne-obchodni-podminky-ke-smlouve-o-poskytovani-predplatneho 

4.       Tyto Všeobecné obchodní podmínky pozbývají účinnosti okamžikem nabytí účinnosti pozdějších Všeobecných obchodních podmínek.

MicrosoftFujitsuEpsonOKIZyXELSeyfor