Kariéra

Servisní technik první úrovně servisní podpory

Očekáváme:
Dynamické a aktivní osobnosti schopné samostatné činnosti s vysokou mírou zdatnosti rychle a správně diagnostikovat příčiny případných poruchových stavů, analyzovat problém a výběr správného řešení vedoucího k odstranění potíží. Aktivní snahu se neustále vzdělávat a doplňovat si odbornou kvalifikaci a to i v anglickém jazyce. Schopnost a ochotu pracovat ve vysokém pracovním tempu a zvládání vyšší psychické zátěže. Řidičský průkaz skupiny B.

Dobré znalosti a schopnosti práce v oblasti:
Windows 7/8/10 - instalace, konfigurace, správa,
Windows Server 2008R2/2012R2 - instalace, konfigurace, správa,
Správy a konfigurace DNS, DHCP, NAP, NAT, VLAN, TCP, IPv4, IPv6.
Konfigurace aktivních prvků  bezpečnostní brány, směrovače, přepínače, WiFi prvky, VPN, SSL VPN, IPSec.

Výhodou jsou znalosti:
Microsoft Exchange Server 2010/13
Microsoft SQL Server 2008/2012/2014
Microsoft Sharepoint 2013
Power Shell
OFFICE365
AZURE

Nabízíme:
Dlouholeté zkušenosti v oblasti ICT s přímými kontakty na přední výrobce jako například FUJITSU - záruční servisní středisko, Microsoft - Silver partner atp.. Možnosti dalšího odborného vzdělávání, přístupu k novým technologiím a jejich testování, přímá účast a zapojení při zavádění a implementaci nových řešení u zákazníků a jejich následná správa. Odpovídající platové hodnocení  dle zkušeností a schopností uchazeče, dle pracovního zařazení možnost služebního automobilu i pro osobní použití, příspěvek na stravné, klouzavou pracovní dobu s možností kombinace s Home Office. Úroveň vzdělání  nerozhoduje, hodnotíme pouze odborné znalosti, schopnosti, ochotu se dále vzdělávat.

Komunikace:
Své životopisy zejména s uvedením úrovně a rozsahu Vašich znalostí ve výše uvedených oblastech doplněné o průkazovou fotografii prosím zasílejte výhradně elektronicky na adresu : kariera@hts.cz

Pokud Vaše znalosti a zkušenosti odpovídají našim očekáváním, budeme Vás kontaktovat pro případné sjednání termínu osobního pohovoru.

MicrosoftFujitsuEpsonOKIZyXELSolitea
GDPR